Skvělé nápady se prodávají samy

David Ogilvy, jedno z největších reklamních es všech dob, se s vámi podělí o své zkušenosti s vedením reklamních kampaní.

david ogilvy

Můžete na sobě pracovat třeba do soudného dne, ale nikdy se nestanete slavným a nevyděláte jmění, pokud nepřijdete se skvělým nápadem.

Skvělou myšlenkou si získáte zákazníkovu pozornost a přimějete jej ke koupi vašeho produktu. Pokud reklamní kampani chybí skvělá myšlenka, kampaň je předurčena k neúspěchu.

Skvělé nápady pocházejí z nevědomosti. Musí však jít o nevědomost dobře informovanou, jinak bude vaše myšlenka naprosto nepodstatná. Vybavte vaši mysl informacemi a okamžitě se zbavte veškeré racionality.

Jak ale poznat, že je myšlenka opravdu skvělá? Odpovězte si na následující pětici otázek:

  1. Těžko lápáte po dechu, když vám poprvé přijde na mysl?
  2. Pokud jste neměli to štěstí, přáli byste si, abyste na ni přišli zrovna vy?
  3. Je jedinečná?
  4. Zapadá snadno do zvolené strategie?
  5. Bude použitelná i za 30 let?

Zdroj: Ogilvy on Advertising, David Ogilvy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *