Zkušený copywriter už ví, že…

Aneb co reklamním textařům ve škole nikdo neřekl.

  • vymyšlení dobrého nadpisu dá často víc práce než vytvoření ostatního obsahu
  • ne každý, kdo si říká copywriter, jím také skutečně je
  • se vyplatí sledovat cizí práci, protože nikdo učený z nebe nespadl
  • občas může použít slovo můžete
  • se mu nikdy nepodaří napsat kvalitní text hned na první pokus
  • ne všechno, co kdy řekl David Ogilvy, je pravda, ale většina ano
  • méně je mnohdy více
  • po pár dnech najde v původním textu minimálně 1 odstavec, bez kterého by se klidně obešel
  • SEO texty jsou hloupost, protože v první řadě je třeba myslet na skutečné zákazníky
  • bez dobrého formátování si ani výborný text nenajde své čtenáře
  • s upřímností nejdál dojde a nikdy se mu nevyplatí lidem lhát
  • vystudovaná žurnalistka ještě z nikoho nedělá dobrého textaře
  • bez jasného určení cílové skupiny se daleko nedostane
  • některá pravidla jsou tu prostě od toho, aby se porušovala
  • nesmí spoléhat na automatickou kontrolu pravopisu
  • profesi copywritera stále zná jen malé procento lidí

Především však zkušený copywriter ví, že vlastně vůbec nic neví, a stále se má co učit.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *